今日好想同大家講d真心話!!! 對~是真心話~~~~真心話~~~呀~
你地有無d真心話想留低呀?!!咩話~?!上期投票d topic??忘記他吧~



我從來唔講大話

yblog小編輯揀d精選blog真係好很好睇
我而家好忙,唔得閒聽你電話
我唔係放你飛機,我真係有急事
膠羊其實係百年難得一見既人才
生命滿希望,前路由我創
靚女係唔會痾屎既
曼聯很強很偉大
差人都係正義既化身,又唔爛賭,又唔咸濕
我出黎飲酒係為佐識朋友
惠康同百佳真係全港最平
見過外星人既都知佢地係座飛碟黎既
其實差人最憎查人身份證
阿Gill d相都係移花接木
香港無官商勾結
求學不是求分數
都話我無鐘意第二個咯
我愛你,我地結婚啦
I love my job
餓鬼又高大,又靚仔,而且仲係青頭仔


以上都是謊話


4th DEC 08
真心問:
到底係"尋日"定"琴日"??
到底係"天日"定"聽日"??
到底係"一條蕉"定"一隻蕉"??

arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()