last sunday終於再一次考完二級喇........上年機本上係完全越級挑戰,
所以全無壓力之餘,甚至有一種快感.今年就全力避戰,卻變得緊張,
雖然一早準備,但listening都係完全無把握.幸好細佬返黎後比佐個
電車套裝我,等我可以隨時online睇節目,最後2weeks就係返工後狂睇
節目鍛鍊listening.今年既listening信心強了,相反文法因為識多佐,
攪到有點迷惑,.上年讀得果少少就去考有d答案我一見就會識,
因為我只識果一個answer.....但今年讀多佐就慘喇,會覺得2個都好似
岩喎......唔知揀邊個好....orz....如果今年只pass到listening,2年加埋都叫
完成掛 =..= 不過無論結果點都好,我都會carry on~因為真係鐘意囉~☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()