人大佐就連皮膚都差好多. 雖然我一向都係熟於皮膚差果類人,
但近來真係到佐一個連自己都會關注既地步!!!照照鏡,毛孔大得要命
,
就連自己都嚇一跳呢() 以前都有個一個做facial既姐姐話我既皮膚好乾
,
所以會有好多面油.皮膚最近既投訴多佐,都唔到我唔留意喇
,
所以mammy買佐Biotherm既護膚品比我用,咁大個仔真係第一次用呢D
,
唔知效果會點呢??係咪真係得架呢D?!!相信要用上好一段時間先有效果吧…...

DSC06356

另外最近飲佐幾枝一路都想試下既sake,特別係星砂傳說真係幾好酒味~
反而虛空同李白都係一般.好想認識sake多一點點,但可惜0係日本好似只有

老頭先會飲sake……() 但D酒樽真係好靚, 靚到唔捨得掉呀~(* ̄∇ ̄)ノ
我以經唔可以再飲啤酒了, 實在對我身體造成好大影響.......()
DSC06358
お酒はめっちゃうまい~Bottleもすごくキレイ☆

おすすめあるの?今度梅酒を飲みたい~

arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()