屋企裝修都半個月了,之前都係住灣仔好地地.
但tue開始比mammy侵占了灣仔,所以松山又
迫住返屋企了........但屋企情況真係慘不忍悟
返到去先知連 toilet 都無!!!!!真係暈低呀!!!!!
無床, 行張野訓響地下訓, 但地下爆dirty.
無toilet, 極限只可以開細, 大既話, 你食佐佢啦.
有涼沖同有冷氣係最大安慰了.....但松山都頂
佐幾晚,所以今晚開始我決定搬去重慶大廈
同0的阿叉一齊住~!!!好彩之前見過阿yu住,
所以我先識得搵咋.我而家覺得好exciting~☆
 
 
 
入住後報告:
真係講都唔信,當我做research果陣, 我的確見到
有d係印度人開同印度人住既.松山諗到無諗過
自己最後因為無房自然地入住印度人既賓館.....
好彩我份人就無種族歧視,所以都無所謂.見個
房東都幾nice~ 住落都ok喎,實在無我想像中咁
差丫~!!只係間房無窗,感覺極怪......仲有印度
"番簡"送添喎.......唔知係咪咖哩味既呢?!!
間房有冷氣之餘,仲有把懷舊風扇,好正呀~~!!
我記得小學果陣,學校都係用呢0的風扇架.
住佐兩晚,整體感覺良好~☆
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()