從前我完全唔認識王家衛呢個人,只聽說過佢既電影非常怪誕,
不是一般人看得明.第一次睇係春光乍洩,覺得拍得好特別,
但無心機睇,可能因為在nz的關係吧,感覺很悶很悶..........
一年前失戀時因為太無聊了,想好好看一下電影,但又無咩心水,
於是走過vcd舖就買了阿飛正傳.一邊看,一邊內心不斷響起"不得了,
好得要命"的
聲音.因為片中有不少可以給我有思想空間的情節,很多
看似有交代,但又無咩交代
既情節,令人好容易會代入去諗,諗一個空
出來既情節,由你自己代入,感覺很好~!!好似係10年前的片了,那時
Leslie還很年青,Maggie也很美~ 片中最特別既係燈光,
以前見到咁
暗既片就會唔想再睇落去,但王家衛的就不同,果0的暗燈,黑白場面,
煙,
總係好似要向我表達一0的意念咁,係打入黎心入面.真係好好睇!!!
跟住04年尾,2046上演了,燈光效果同配樂依然好好,加上有木村,
令我更喜歡.但好可惜既係,我唔知王家衛係咪要就住香港人果0的
唔鐘意諗野,睇戲就要畫公仔畫出脹既對白
我覺得為佐呢個商業理由,
佢隔硬加佐好多無必要既讀白比梁朝偉去講.有點失望.
但唔緊要,
點都不失為一套好片子,不竟我只看了2套半王家衛的戲罷了,
有咩好講
咁耐呢??今晚放工後無節目,迎接住一個 long weekend,
我揀佐"花樣年華"黎睇.
熄晒燈,開住氣水睇,係1963年既香港呢~
原來果陣香港既的士係咁既,原來當時
0的用品係咁既,髮型好怪呢,
哈哈~ 其實0係2046入面都睇佐唔少,但花樣年華更精彩,2046有
0的黎得隔硬,可能因為只0的客想睇0的乜啦.但花樣年華係黎得好
自然的.本身story題材以經來得好好,兩個失婚邊緣既男女,點樣背
負住心中既道德觀念去維持一段內心既純愛.好難做得到,真係好難
唔越軌,但佢地做到.但做到既
結果係令人更難過,真係死頂就好嗎??
要呃住自己內心既感覺去承受一個道德上
既衝擊.最後只可以對住一
個孔,將所有秘密講晒入去,因為死物並不會出賣你.我覺得呢幕好似
我成日同0的sony貓傾計咁,因為佢地唔會出賣我嘛,哈~我好開心睇
王導演既片,佢令我更細心認識,明白同感受到我未出細前既香港係點
既樣,係點既香港,就透過每一格菲林,燈光,對白,背樂,導具,一切我都
更明白了~
好高興見到自己本來應該見唔到既野可以活生生0係自己
眼前出現,始終我都係一
個香港人,對於呢0的"情懷"總會特別敏感.
寫呢篇日記唔係為佐話比大家知佢地片
有幾好睇,而係想同大家分享
下今晚我對60年代香港既一點感受,一個微雨既晚上,
加上呢一點點
情懷,story既引導,60年代既BGM,光線,我感覺自己更認識呢達我出生
既地方了~ 香港其實真不錯~ 多謝王家衛.
arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()