nico-tsubasa.jpg
這一個月完全中毒在這個ニコ足球小將的online game.因為玩法好似細個玩
紅白機果陣一樣,入指令控制球員,所以自然被迷住了.呢個永遠係其中一個
我最like既game~但感覺有點無止境,是online game的原因吧,沒有終結,
無爆機畫面睇就係不夠吸引,可惜~而且很多bug!!!最bug果下係我射波,
射中人地2個人,龍門再樸出底線,竟然係對方龍門球!!!屈機也要有個限度吧~
ps:有我最愛最愛的松山用★

tsubasa-cup.jpg  
這個翼杯係我玩得最瘋狂的一次,3日2野狂煲.仲用埋法寶,
但最後都唔夠人打,得個第二.....但呢d野一次就夠喇(笑)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
tsubasa-jul12
停咗一排無玩,點知爆粗jerry突然打黎話有dream card送~
咁就開一開啦,點知竟然有我期待以久既世青篇event玩添!!!
花咗幾日終於第一次整整齊齊有一隊日本隊☆
希望遲d可以扭到赤井止也代咗石崎個位,呵呵~

arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()