松山的近況:
各位blog友新年快樂先喇.好耐無寫blog,因為松山完全沈輪在facebook中.
話說facebook係出佐名多mini game玩既,松山先玩完一個出賣朋友既game,
最後由於樹大招風,同兩條開發部蛋散發生口角,繼而動武,在網上開片劈友.
但由於始終係人地地頭,對方好多忠心既護主犬,松山寡不敵眾既情況下
就轉佐行去玩買賣白粉同軍火既game了.......數日間以經由街頭散仔一名
遙身一變成為世界性的大毒囂了..........(汗) 另外松山自英國回來後,
身體一直不大好,很病很病,要休養一陣子了.

餓鬼的近況:
至於大家都好關心既餓鬼, 每日都著住唔同既東門外套返黎問松山同阿Gi
[你估下呢件幾錢?] 通常都係幾十蚊貨仔, 但唔知點解餓鬼總係鐘意0係我
地估既答案度加多$10蚊.........?!!咁代表我地估唔中嗎??!!松山只能說一句:
[傻仔~好明顯係你買貴佐啦!!!] 另外今日係公司既清潔日開始, 當老闆娘
行到去餓鬼個位果陣,見到好多好多好多好多六合彩票.......啞了.甚麼員工?!

傳言:
WuWai~分手不是你的錯,你是一個好男生,繼續努力吧!!!好日子會等你的.
Tiff 記.........你走寶了,真的真的走寶了.有閒請至電給我,有關於針線的問題.
可兒師傅,你逍遙法外到那裡去了?!松山很想摸一下你的新髮型喔ヾ(゚ω゚)ノ"
子君.......你很好人,但你是無賴!!!更多的垃圾味料理等著你啊,嘿嘿嘿!!!

號外:
Facebook.......我頂你個制,浪費了我很多時間, 願我可以學會放低你 ( ゚д゚)ハッ!
聽講好多人想松山換版頭既相喎~是否真有此事?!!King Sir不好嗎?!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(22) 人氣()