近來改圖組把港鐵的圖改得熱烘烘, 連鍾欣銅落仔咁感人都有.
我骰盅臥底都唔客氣~諗住幫餓鬼仔整返張靚仔Poster,
點知有人唔領情, 死唔比佢D靚仔相我. 所以唯有先借K先生的圖
來用好了☆作為臥底08年的第一擊總算不失禮吧~?!!
唯一可惜的是實在無半個站名可以同骰盅餓鬼四個字拉上關係,
如果有用D咁既字既地方名, 都一定係人不拉屎, 鳥不生蛋既地方!!
對~除了文字和偷拍外, 臥底對於改圖也頑有心德的, 看好啊餓鬼,
我說過你不給我圖我就包你後悔~「要你好看~!!!(國語)」(笑)
Sorry餓鬼,其實主要因為......昨日人次:3......不得不靠你拉客了(倒下)



by
骰盅臥底

arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()