好多人只睇徐若瑄叫做靚女啦, 拍過寫真啦, 咁囉.........
但我覺得佢好叻,初初都唔知,自從聽過jay既可愛女人同龍卷風
之後多點留意佐.跟住兩年前佢出果隻album我愛你X4,
全碟所有詞都係佢一個填晒, 我細心睇0的詞, 細心聽聽,
講真丫......我有點震撼架.佢係我以料之外既叻同利害!!!
佢填既詞好有味道,一0的女仔既情懷.即使我係男仔,
但睇完同聽完之後,果種感覺係彷彿我一下子都變得更明白
女仔內心既諗法一樣,真係好神奇~ 特別係好鐘意佢會0係
每一首歌詞隔呢寫番佢填呢首詞既場合同一0的感相.
果種感覺好舒服,會更明白首歌既story.跟住今年買佐隻
gundam seed既專輯聽,原來有一首 ending 係佢唱同填架,
日文喎.我真係覺得佢叻,唔係只sell 個樣囉.佢0係我心目中
以變成一個又靚又叻既女人~一個人去闖日本既藝能界以經唔易
中立足到咁多年,真係唔簡單.當中一定好多辛酸.
買佐徐若瑄隻新碟狠狠愛聽,依然好鐘意~
好推界"愛笑的眼睛","好想你","幸福的輪廓".大家不妨聽下啦~
 
PS:maybe遲0的將blog既bgm換做徐若瑄既"甜蜜的折磨"啦.
 
徐若瑄 avex official site.
arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()