◇終於攪掂隻死人智慧牙喇, 好貴呀........好肉痛呀個銀包.........
   大哭
剝既時候完全唔痛,執返身彩了......

◇GSD一個week比一個week緊張了,好緊張既劇情KIRA竟然變NT了!!!

   NT+SeedMode怎麼辦?!!廢人蘭同真又會點落去呢??期待~

◇SX-813大跳樓了,真不幸,只要堅信可以用上一年就算了~

◇mixi 點解比我add既都係女仔?我打正旗號同0的仔講高達,

   都唔show我,攪錯.

◇queena甫頭了,擔心可以減少了.點解?前事可鑒也.

◇工作還過得去,但現在的我只是一對手罷了,暫時不是designer了.

   沒有意志的工作~

◇由初戀到現在為止都11年了,呢一排係我呢11年黎第一次想自己

   一個人好好的過

◇daddy回來了,一個人既空間又打回原形了,但今次一個人時的確好enjoy

◇近來變得很會為自己找點子幹,在news group&mixi也可以待一個晚上.

   但都要開始想想些更有意思的點子了.

◇回想上個summer就只在眼淚中渡過,回想感覺好浪費!!!

   今年好想留一點回憶!!!唔想就咁白白錯過一個有活力的summer!!!

   去旅行應該好難了...嗯~如果可以做件tee比自己著都算唔錯掛?!!

◇期待有一首可以形容到今年summer 既歌出現,最好係快歌吧~~

   中英日都ok~

◇內心有鼓約隱約現的"勁",但唔知係屬於邊個方位既火,

   有是感覺怪怪的,好似邊方面都想成就一下.

◇近來mixi多了,日文有點兒回升了,呢五年完全無用過日文,

   退步到差不多洗腦了,但呢排用得多,留意多返,覺得心情都幾好,

   始終係自己醉心既事掛~ 希望可以再進步D

◇近來找了不少有趣的gif, 放些比大家欣賞下啦~

   最鐘意個鬼佬跳怪舞果張,感覺幾好笑,哈哈~

 

funny

http://tw.f4.page.bid.yahoo.com/tw/auction/d12865318

記住睇埋"  拍賣問與答 " 大爆笑啊~

arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()