終於說服自己再戰N2~!!!
6年前喺日本返黎果陣,自修N2去exam,結果連炒2鑊....
於是放棄~反正我唔想將我既興趣變成同分數拉上關係.
但事過幾年....眼見如果無呢將入場券,我實在無法前進.
所以今年調整一下心態再出擊,而且會認真處理.如7月
fail就12月再考,總之今年內一定要ko呢個5年前違下既灘子.
雖然而家要pass仍然非常唔樂觀,但7.1exam之前一定要努力讀!!!
一定要爭取到去日資公司做野既入場券,fight~~~!!!
所以呢幾個月謝絕所有大小party同約會.
我覺得如果pass到N2,呢幾個月放棄所有既人和事都係值得!!!

IMG_1868
不知為什麼,我就是喜歡寫在日歷紙上....
明明不代表每日學了多少(汗)

 


3月bass list update:
Hey My Friend - Tommy heavenly 6

arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()