close

IMG_3446
真係有得賣!!!真係有得賣架!!!幫民同テレビ都幫我影咗相☆
雖然未親身目擊,但可以想像到親眼見到既話係幾咁震撼.....
實在奮戰咗好多年....呼....FB亦收到好多like,但踩過我既當
然繼續當我透明啦,但最少兩老唔可以再話我做唔到野....掛.

IMG_3444
勁感激ちえせんせい真係為咗支持我突登買咗支☆
呢個星期實在係悲喜交雜....

 

 

3月bass list update:
The Locomotion - Grand Funk Railroad

arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()