好耐無寫過偉大既餓鬼膠事簿.但今次必須將餓鬼既丑行再一次搬上本blog.
以答謝佢呢個月不斷將我聶造成為誹聞主角既代價~(神婆&聰爺揮手區~)

事源係而家好多愛北上既玩家都話成日過境後要換電話卡好麻煩,於是一眾潮童玩家
近來就興起佐轉用表哥製手機,主打「雙卡雙待」為賣點.意思即係部電話係可以同
時用緊2sim,港台同大陸台同一時間connect,咁就唔使驚呃住港女北上中時攪
miss佐琛圳d姐姐仔電話啦,因為唔會人人都帶住2部電話嘛.有見及此,一向自稱
專業玩家既鬼爺亦不甘後人出返部雙卡雙待既表哥版mini-iphone!!!表哥版iphone
出名纖細,好手感,既有雙卡雙待功能,更有19世紀開發既2g網絡,配備手寫輸入法
功能,即使造價只係$200,但被炒過$600大元仍然不乏買家.係咪聽完都想買呢?!!
但可惜事與願為,,及種種問題下,令鬼爺只係用佐一晚就急不及待要將電話出讓,
當中更向經常需要北上既同事埋手.但當然無人聽佢支笛啦,見到佢一副沮喪的臉
松山為有盡下綿力安慰下呢個ON9的心啦.


A=
同事A   =餓鬼   =松山

A:
咁你有無試過用住其中一張CARD,然後另一張卡有線入呀??
:無喎~
A:
應該OK??
: OK,HANG機囉~



A:
其實咁平就算啦,咪當DUP佐次骨囉.
:咁又係,幾百蚊都唔可以要求D乜啦.有雙卡雙待以經好夠~
:係囉~最多賴條骨妹唔夠正既唶.

:上到去溝到條正菜果陣,佢問我攞電話,我直頭成部電話比佐佢,型唔型?
:型到豪癲添啦鬼爺!!!!
:同佢講"今晚無咩值錢野帶上黎,你攞住部電話去用先啦~送佐比你~"幾型棍
:多謝完你之後,跟住條女0係手袋伶自己部3G i-phone出黎囉
:


:其實雙卡雙待真係好方便我,$600蚊買一個function都夠啦~
A:
咁又係,香港機都無雙卡雙待.
:又細部,0係心口伶出黎不知幾咁型仔★
:但我勸你唔好擺褲袋囉.
:點解??
:你知啦,新聞都講大陸機D電池成日都話爆炸,一真我驚你由雙卡雙待,
      變佐傷春傷袋呀~~(恥笑)
: (((((((())))))))




最後松山發覺自己係唔識得安慰人,真係sosad

arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(46) 人氣()