學校連放5日假.頂佢個肺,下個月又放2weeks.都好~
趁有時間周圍走下啦.第一站我決定先去名古屋.
算係最近架喇.搭0的直通巴由新宿出發,去到名古屋
都搭佐我6個鐘,幾係野.去到都夜晚喇,於是跟接濟我
個friend Tani去佢0的朋友既生日party.初初我都好緊張,
但收尾最遲黎果個後藤先生,真係超friendly,好好玩~
我先鬆晒.佢地都好就住我架,又日又英,盡量講解比我
知,真係好好人.最後大家決定10月去香港玩喎,到時我
帶隊囉,呵呵~!!第二日先真正去行下名古屋,去佐最出
名既名古屋城,好偉大既城呢!!!以前只會0係game入面
見到架咋,而家有得親身攻城喎,真係好玩喇~~睇佐好
多玩五右衛門果陣既道具,感覺親切.之後就去佐遠0的
既名古屋港.靚靚呀~衰在下晝去,我肯定夜晚會更加
靚呀!!!呢道有條意大利村,咁擺明係假架啦,但睇下都
無防咁唶.lunch就好好食呀, 但個份量係近來變得好細
食既松山都覺得唔夠.好想食多0的食多0的~!!跟住再
0係果一帶行佐一陣,發現一間超爆正既shop~☆入面
賣既都係我最鐘意既野,書,擺設,雜物,收藏物,釋勿,cd,
真係數到乜都有咁濟,當然係講緊0的消閒野啦.好正呀,
我0係東京都未發現到一間咁類似既點,希望會比我搵
到啦.4:15pm就離開名古屋喇,好累呀~~呢2日真係好充
實呀.多謝晒絵美,10月就到我帶返你地去玩啦,哈哈~
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    松山 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()